2015. október 1., csütörtök

Menjünk babázni a hétvégén! - Kiscelli Múzeum, október 3.

Sok lányos anyuka nevében mondhatom, hogy mennyire izgultam, mikor kislányom megkapta az első babáját. Hiszen még nem is volt olyan régen mikor én töltöttem el órákat a babák mellett, főztem nekik a teákat, kakaókat, alakítottam ki iskolát, óvodát. Mert a kütyük eláraszthatnak minket, de azért a lányok szerencsére még mindig babáznak, a fiúk pedig autóznak (néha persze szerepet cserélnek és belekóstolnak a másik játékába is. :) )

Ezért is örültem mikor ráakadtunk a Kiscelli Múzeum kiállítására:

"Kevesen tudják, hogy Magyarországon még ma, a tömegtermékek korában is készülnek kézi munkával igényes, egyedi művészbabák. A Magyar Bababarátok Egyesülete által rendezett XIX. Országos Baba- és Mackókészítési Versenyre több száz mű készült, amelyek közül a legszebb zsűrizett alkotások idén a Kiscelli Múzeum kiállításán tekinthetők meg."


Figyelem! A fiúk se fognak unatkozni:

2015. október 3-án 10-13 óráig - Babakészítési bemutatók, kézműves foglalkozások

Hogyan készülnek a legkülönbözőbb művészbabák (porcelán, reborn stb.)? Hogyan tervezték, varrták és varrják ma is a művészbabák csipkéből készült ruháit? Kiállításunkhoz kapcsolódó programunkon választ kaphatunk sok érdekes kérdésre, míg kézműves foglalkozások keretén belül rongybabák, nemez mackók készítésére nyílik lehetőség. A fiúkat ügyességi és logikai játékok mellett, kézzel készített fajátékok, gólyalábak, kardok, puskák várják.

Részletek: www.kiscellimuzeum.hu/babakiallitas_programok



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése