2016. november 29., kedd

Ki a kedvenc mesehősöd? Kihímezzük!

A mesehősök fontos szerepet játszanak a gyerekek életében, Karolina például minden nap más meseszereplő bőrébe bújik. Majd nap végén fáradtan közli: "anya, most már újra Karolina vagyok."




Hosszú hetekig nálunk az angol mese hős, Postás Pat vezette a listát. Így biztos voltam benne, hogy valamilyen formában el kell készítenem Karolinának. Meg is találtam a tökéletes mintát és el is kezdtem hímezni. 


Már csak egy kérdés maradt, mi készüljön belőle. Faliképnek is jól mutatott volna, de én egy igazi ölelgethető játékot szerettem volna készíteni. Így hogy összekössem a kellemest a hasznossal meggymagpárna lett belőle. :)

A ti babátok is szenved a hasfájástól és már mindent kipróbáltatok? A meggymag kitűnő hőtartóhatással bír, és ezáltal jól alkalmazható görcsoldásra, vagy akár fülfájásra. A melegítés hatására ráadásul finom meggy illat lengedezik belőle. A meggymag antiallergén, így babák is használhatják, a huzat pedig 100% pamut. 


Petra, egy nagyon aranyos mosolygós kislány. Talán emlékeztek rá, ő nyerte meg a Kacaj Panka Mesetár Mondókára fel! pályázatát tavaly. A pályázat fődíja egy névre szóló párna volt a kedvenc mesehősével. Petra kedvence Ariel, a kishableány, éppen ezért nagyon örült, amikor a kispárnáján láthatta viszont.  Anyukája küldött is nekünk fotót a csoda aranyos kislányról. 


Kérdésed van az alapanyagokkal, elkészítéssel kapcsolatban? Vagy Te is szeretnél egy hasonlót? Írj nekünk: kreativbabaajandek@gmail.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése