2016. július 1., péntek

Majdnem minden napra egy ötlet - "Anyu, taníts meg varrni!"

Emlékszem, amikor kislány voltam és anyukám varrt, mindig ott sündörögtem én is a varrógép körül és mindig kértem anyukámat, tanítson meg engem is varrni. Mikor már kicsit nagyobb lettem, 6 év körüli, apukám meglepett egy orosz gyerek varrógéppel. Nagyon örültem neki és anyukám ígéretéhez híven tanítgatott is. Aztán gyermeki lelkesedésem alább hagyott, hogy 24 évvel később már felnőttként újra kérlelni kezdjem anyukám: "taníts meg varrni!"


Tímea is hasonlóan járt, őt is kérte lánya, hogy varrjanak együtt, ráadásul kislánya akaratlanul is elindította a családi vállalkozást:

"Az egész varrás-párnakészítés a gyerekeimmel együtt indult. Tízéves lányom varrta a legelső újrahasznos, pólóból készült párnácskát. Aztán egyre-másra gyártottuk az újabb és újabb párnapopokat, hamarosan már a fiam is varrt..."

Tímea készített egy szuper bejegyzést, hogy ti is kedvet kapjatok a közös varrásra:


Itt lépésről lépésre végig követhetitek a folyamatot vidám képeken. 

Ráadásul közös anya-lánya/fia varró tábort is indítanak, mert varrni nem csak a kislányok szeretnének ám, erre kitűnő példa Tímea fia is. 


Vágjatok bele ti is közösen: keressetek egy régi, kinőtt pólót, hozzá illő anyagokat és máris kezdődhet a móka! Kispárnát is lehet varrni ám a babáknak, az se baj, ha nincs varrógép. Az ügyes kezek kézzel is megöltögethetik a párnácskákat. 



A kisebb testvérek lefoglalására is van megoldás, nem kell hozzá más csak egy- két lehullott anyag darab és színes filcek, ceruzák. :)



És hogy mi lett az én történetem vége? ... Második lányomat várom és komoly elhatározásom, hogy amíg vele itthon vagyok, megtanulok varrni: "Anyu, taníts meg varrni!" :)

Köszönjük Tímeának és gyermekeinek a lelkes közreműködést, hogy ez a bejegyzés létrejöhetett és vidám képeikkel kedvet csináltak nekünk is a varráshoz. Kövessétek őket Facebookon is: www.facebook.com/parnapop

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése