2017. január 14., szombat

Nőnek a baba fogak? Gyertek velünk Lilla világába!

Lilla világa…

Egy baba-mama Facebook csoportban találkoztam a termékeivel, ahol az anyukák egymásnak ajánlották. Elsőre nem is értettem miről folyik a diskurzus: Lilla világa... Aztán mikor elküldték nekem is a linket, egyből megértettem a lelkes anyukákat. Csodás színvilág, egyszerű, nagyszerű formák babáknak, gyerekeknek. De meséljen a saját világáról inkább Lilla.


"Amikor elkezdtem ezt az egészet, 2016. március környékén, nem gondoltam volna, hogy most lassan 1 évvel később, ennyi ember fogja szeretni amiket készítek. Egyébként nem is hirdetem magam sehol, köszönöm is annak a pár embernek akik, így ismeretlenül is kampányolnak mellettem. Ennek köszönhetően elég sokan megismerték a termékeim, és jó sok munkám lett év végére.

Minden termékemet először a kisfiamnak készítettem, aki most másfél éves. Erik igazi örökmozgó, rosszaság. Éppen azt, amire szüksége volt, vagy ami nekem tetszett. Fogzáskor rágókákat, nyálkendőket, hordozáshoz praktikus pántvédőket, az alváshoz takarót, és még sorolhatnám. 




Sok minden megtetszett az ismerősöknek, aztán az ismerősök ismerőseinek, utána pedig megcsináltam a Facebook oldalam, és így kezdődött az egész. A termékeim közül van, amihez a kisfiam az inspiráció, vagy az unokatestvére, Luca. De természetesen megvan minden vásárlónak a saját elképzelése, amit igyekszem a lehető legjobban megvalósítani, így mindig valami egyedi, és nem sablonos dolog lesz a végeredmény. Az egyik legnépszerűbbek a baba ékszerek, amelyeket BPA mentes, orvosi szilikonból készítem, szatén zsinórral fűzve, sok-sok csomóval rögzítve. A különböző színű, formájú gyöngyök megkönnyítik a babák és a mamák életét a fogzásnál. A nagyobbaknak pedig aranyos ékszerként funkcionál már. 


Az Óbudai Egyetemen végeztem, textil és bőr tervező szakon, inkább varrónőnek mondom magam, bár a legtöbb tudást a szakmában az idősebb kolléganőimnek köszönhetem. Tőlük tanultam meg igazán varrni. Erik mellett az időmet leginkább úgy osztom be, hogy mindent együtt csinálunk, mindenben besegít. A munka pedig estére marad, miután ő elaludt. Tervek vannak a jövőre nézve, egy webshop az első, hogy a hobbiból igazi munka lehessen. Erik pedig ha már bölcsis lesz, több időm lesz majd a sok ötlet megvalósítására.”

Megmondom őszintén, Lilla esetében próbavásárlót játszottam, hiszen az csak egy fontos pont, hogy az adott termék tetszik-e, de kíváncsi voltam milyen a rendelés menete. Egyedi darabokról van szó, egyedi igényekkel, látványos ötletekkel. Azt kell mondanom, hogy Lilla világa nem csak színvilágában, hanem a vásárlók előtt is ötösre vizsgázott! A lényeg persze az, hogy Kamilla lányom, aki négy hónapos, nevet, ha meglátja és rögtön tudja mit kell vele tenni.



Lilla ékszerei elérhetőek a Kreatív Mamák Boltjában is! www.facebook.com/kreativmamakboltja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése