2017. május 1., hétfő

Igényes babakendők

Amikor a felhívást közzé tettem, hogy Kreatív Mamák Boltjába keresünk anyukákat, akik igényes termékeket készítenek, Mónika az első lelkes anyukák között volt. Így írt nekünk a kezdetekről:

"Ruhaipari technikusként végeztem, de az élet másfele, pénzügyi területre sodort.

A varrás örök “szerelem” az életemben, mint ahogy az alkotás, a kézművesség szeretete is.

Kislányom megszületése után a varrás ismét mindennapjaim részévé vált.

Mint minden Édesanya Én is tudom mit jelent a fogzás időszaka mind a Baba, mind az Anyukája életében. Ezt az időszakot ki könnyebben, ki nehezebben éli át.

Ez Nekünk is problémát okozott.Naponta többször ruha váltás, átázott ruhák.

Ezért varrtam ez első kendőnket, amit még továbbiak követtek. Később készültek ismerős babáknak is.

Ezután született meg a gondolat, hogy hátha ezzel más Mamának, Babának is tudok segíteni.

Valahogy így kezdődött, jött létre a Bernizo kendő……."



Megkértük Mónit meséljen a számára kedves kendőkről nektek, ő melyiket szereti és miért: 


"A Bernizo nyálkendők/babakendők praktikus viselet lehet fogzáskor, vagy akár kiegészítőként is.

A termékpalettában biztos megtalálod Babád számára a megfelelő mintájú, színű kendőt, mely kedvencetek lehet.

Ajánlom figyelmetekbe az én kedvenceimet:

"Micimackós kendő", hiszen Micimackó nemcsak a gyerkőcök kedves kis barátja, hanem én is nagy rajongója vagyok.






Az egyszínű kendők között a "Piros kendő" a kedvencem, mivel olyan puha anyaga van.



Az állatkás kendők sem hiányozhatnak a kollekcióból.

Vidám színes mintáival feldobhatják ruhatáratokat. 


Autók ……… Melyik kisfiú - vagy kislány, akár jómagam - ne szeretné a különböző autókat, járműveket és járgányokat?




Romantikus alkat vagyok, egy nagy csokor virág mindig feldob. A virágok most a mintás kendők közül egy "Rózsaszín virágos kendőn" köszönnek vissza.



Válogassatok kedvetekre :) "

Ha kedvet kaptatok gyertek a Kreatív Mamák Boltjába (www.facebook.com/kreativmamakboltja), mert most 10% kedvezménnyel vásárolhattok nyálkendőket ! Bővebb választék: www.babakendok.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése