2015. május 22., péntek

„A kreativitást az ötletek összecsapása hozza működésbe.”

Jogosan kérdeztétek, hogy miért éppen a hímzéssel kezdtem el foglalkozni. Nagyon megfogott az alkotás ilyen fajta lehetősége, mindig is szerettem volna egy hobbit, amiben alkothatok. Különböző blogok levelezője lettem, és különböző nemzetközi keresztszemes világot ismertem meg az interneten. A nemzetköziséget, ami sok ponton szerepet játszik életemben itt is kihasználhattam és egy hihetetlenül gazdag világ tárult elém. És ahogy Donatella Versace is mondta „A kreativitást az ötletek összecsapása hozza működésbe.” A keresztszemes hímzésbe aztán igazán kitárhatja az ember az ötletek tárházát, mind a motívumok, mind a színek, mind a felhasználási módok tekintetében.
Visszatérve a babavárásra, a kényszerpihenő miatt így lett időm újra aktívan hódolni ennek a szenvedélynek. Ami nagyon jó kikapcsolódásnak bizonyult és ráadásul nagyon belelkesültem, hogy van mivel elfoglalni magam, és a munkámban megszokott sikerélmény is utolért. Így a tervek sorra készültek, hogy mire Karolina előbújik mi minden fogja várni, amelyen már a kis neve is rajta lesz.

A másik ok, ennél is nyomósabb volt, mert azért nem vagyok ám én ilyen „bezzeg anyu”, hogy csak az én gyerekemnek, másnak nem. :) Ami sok kismamának hihetetlen öröm, már-már a babavárás legjobb része, az másoknak viszont maga a rémálom. Vagyis a babakelengye vásárlás vagy beszerzés. Azért álltunk neki édesanyámmal közösen egyedi babakelengyét gyártani, mert nem igazán találtunk a piacon olyat, amely árban is, minőségben is megfelelt volna. Így édesanyámmal kinyitottuk a házi varrószakkörünket és neki álltunk az anyagok válogatásának, készülődésnek, szabásnak, varrásnak, illetve részemről a hímzésnek.



Ugye neked is sok készülődési tapasztalatod van? A babakelengye beszerzésének jó és rossz oldalát egyaránt osszátok meg velünk, hiszen mindegyikből tanulunk! Ti is készítettek saját kelengyét?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése