2015. május 13., szerda

Első bejegyzés avagy válasz a miértekre

Hogy miért is adom a fejem blog írásra, hiszen már annyi édesanya „megénekelte” történetét?
Mert úgy érzem, meg kell nyitnom saját virtuális kávézómat, ahova egy kis önbizalom-erősítőre betérhetek veletek. Sok mindenről beszélgethetünk más blogokban már megírt ismétlések nélkül. Elsőként a babavárás és az időtöltés hasznos hobbijára gondolok.

A kreativitásra, amely valamennyiünkben ott bujkál, de eszünkbe nem jut kihozni magunkból és megosztani másokkal, pedig pszichésen sokat segít a kismama, az anyuka kikapcsolódásában.
A babavárás során igazi szenvedéllyé vált számomra egy hobbi, amely azóta is végig kíséri mind Karolina, mind az én napjaimat. Először „unaloműzésnek” indult, aztán már-már terápia lett belőle. Olyannyira, hogy ma már célom, minden ismerőst és szép lassan a kevésbé ismerőst, sőt ismeretlen kisgyereket és babákat, a nevüket viselő egyedi, kreatív ajándékokkal, keresztszemes hímzéssel elárasztani.:)

Sok szeretettel hívok most minden kedves olvasómat egy virtuális kávéra, amely mellett megengedett egy kis nevetgélés, álmélkodás, csacsogás a rohanó hétköznapokban egy első gyerekes csetlő-botló anyukával. A célom, hogy alakítsunk ki egy virtuális klubot, ahol jó beszélgetni, olvasgatni. Ahol nem kell tökéletes anyukának lenni, hiszen a mai rohanó világunkba mindenhol ezt sulykolják belénk. Ahol nem kellemetlen, ha kérdezel, amikor tanácstalan vagy. Nem néznek rád ferdén, mert a szemed fénye nem a nagy könyv szerint sugárzik, de akkor sem ha büszke vagy rá, és ezt megosztod. Ahol együtt, örömködhetünk, és adott esetben szomorkodhatunk. És mindeközben ujjaink virtuálisan mozognak, szépséges ajándékok készülnek a babáknak, a gyerkőcöknek.

Persze én is kíváncsi vagyok, hogy a várakozás idején, ti milyen „unaloműzést” választottatok, és ez miben segítette, gazdagította napjaitokat? Írjatok! Kezdődjön a beszélgetés!

1 megjegyzés:

  1. A "várakozás idején" én is sokat kreatívkodtam, varrtam takarót, textil tárolókat, filcből naprendszert, mindenféle babás cuccot. Életem legszebb egy hónapja volt, amíg otthon voltam terhesen. Azóta nincs 60 egybefüggő szabad percem, hogy bármi ilyesmibe belemerüljek, és úgy irigylek mindenkit, aki fest-horgol-keresztszemeshímez. :) Remélem ez a helyzet változik még, mert ötlet meg cérna az van...

    VálaszTörlés