2015. július 27., hétfő

Mesegyerekeink

Egyszer már írtam a keresztnevek érdekességéről, amelyeket gyerekeink még a készülődésük során súgnak nekünk. Az I. Kacaj Panka mese- és verspályázat felnőtt és ifjú alkotóinak főszereplői ötletes nevei mellett sem sétálhatok el szó nélkül.

A teljesség igénye nélkül: Fecske Csenge és Fruzsi, Füsti Feri és Flóra, Dióverő Marci, Állatbarát Jenő, Theo a béka, Vakond Veronika és Vilmos, Borz Béla, Bea, Bence, Bulcsú és Bianka, Dorka, Csicsőrke a kispinty, Mákszemecske, Gyömbérke és Szederke a tündérkék, Kotyi Kata és hites ura Kukori Kázmér, Ördög Ödön, Bucifül egér, III. Zsöllye a körtekirály, Hód Milán, Zsuri és Pengi a két mesebeli zsiráf gyerek és napestig sorolhatnám.

Életünkbe költözött virágok, állatok „puha sziromágyon", „csillagfátyolon” keresztül, hogy a versek gyönyörű képeiből is csippentsek. 

A számomra oly kedves tündér világok számtalan bemutatását még nem is említettem.

Valaki mindig kimarad, ezt nézzétek el. Ez a felsorolás sem teljes, eddig jutottam el a mesevilág erdejében és izgulva várom a folytatást. Szereplőink élő mesebizonyítékok a helyszínekkel együtt, de erről majd máskor...


1 megjegyzés:

  1. Kedves Blanka! Én már korábban ajánlottam hogy hozzunk létre egy meseklubot. Erre az üzenetemre kaptam is választ. Most pedig arra gondoltam, ha már ilyen sok mese összegyűlt, jó lenne kiadni hogy a gyerekeknek kézzel fogható legyen, és az anyukák a gyerekeknek fel tudják olvasni. Tudom hogy ez mivel jár, hiszen 42 éve írok. Lehetne szponzorok segítségét is kérni, de egy kisebb összeggel mi szerzők is segíteni tudnánk, hogy a Kreatív Baba Ajándék oldal első mesekönyve megszülethessen, és ne csak az interneten lehessen olvasni! Üdvözlettel:Tulok Teréz Zalaszabar

    VálaszTörlés